Κατασκευαστικά Συγκολλητικά LOCTITE

Το πρώτο πλήρως συγκολλημένο τροχόσπιτο στον κόσμο είναι ισχυρότερο, ελαφρύτερο και στεγανότερο

Η Henkel και η Elddis συνεργάζονται για να αναπτύξουν μια πρωτοποριακή διαδικασία

Η Βρετανική εταιρεία τροχόσπιτων Elddis έχει αλλάξει ριζικά τις μεθόδους κατασκευής της, ευνοώντας μια πλήρως συνδεδεμένη κατασκευή έναντι μιας με τη χρήση μηχανικών συνδετικών. Στο παρελθόν αποτελούνταν από περίπου 800 βίδες οι οποίες αντικαταστάθηκαν από συγκολλητικά για δομικές και εξωτερικές συγκολλήσεις. Το αποτέλεσμα υπήρξε επαναστατικό, δημιουργώντας ένα κέλυφος που είναι ισχυρότερο, ελαφρύτερο και στεγανότερο παρά ποτέ.


Μικρό βάρος και πολλά ακόμη

Τα τελευταία χρόνια, η Elddis έχει επιδιώξει να μειώσει το βάρος των τροχόσπιτών της. Αυτό θα επιτρέψει στους πελάτες να χρησιμοποιούν ένα ελαφρύτερο αυτοκίνητο ρυμούλκησης και να προσθέτουν αξεσουάρ χωρίς να υπερβαίνουν τα όρια βάρους. Ένας άλλος σχεδιαστικός στόχος ήταν η εξάλειψη των διαρροών. Ο τελικός στόχος της Elddis ωστόσο, ήταν η ελευθερία σχεδιασμού προϊόντων οποιουδήποτε μεγέθους ή σχήματος, χωρίς το εμπόδιο της τεχνικής κατασκευής.

Η Elddis είχε εξερευνήσει διάφορες εναλλακτικές λύσεις και αποφάσισε ότι η χρήση συγκολλητικών με τα τρέχοντα υλικά ήταν το πιο επιτακτική επιλογή. Η εμπειρία της Henkel στη κατασκευαστική συγκόλληση στους τομείς των αεροσκαφών και των αυτοκινήτων επιβεβαίωσε τη βιωσιμότητα αυτής της μεθόδου και η εταιρεία ήταν πρόθυμη να εφαρμόσει την τεχνολογία αυτή στην αγορά των μέσων αναψυχής. Από κοινού η Henkel και Elddis ξεκίνησαν μια τριετή διαδικασία ανάπτυξης για να δημιουργήσουν το πρώτο πλήρως συγκολλημένο τροχόσπιτο στον κόσμο.




Συγκόλληση ραφών με συγκολλητικό

Το LOCTITE UK 1366 B10 προτάθηκε λόγω της ικανότητάς του να αντέχει τους κραδασμούς που προκαλούνται κατά τις διαδρομές σε ανώμαλα οδοστρώματα. Αρχικά τα πάνελ του τροχόσπιτου συνδέθηκαν με μετωπιαία σύνδεση με LOCTITE UK 1366 B10, εξαντλητικές δοκιμές απέδειξαν την αντοχή του. Στη συνέχεια υιοθετήθηκε μια σύνδεση με σφηνόδρομο σε όλες τις επιφάνειες συναρμογής, αυξάνοντας την επιφάνεια συγκόλλησης κατά 63%.
Η προκύπτουσα συγκολλημένη κατασκευή είναι πάνω από 10 φορές ισχυρότερη από την αρχική. Τα λεπτά πάνελ τώρα πλέον είναι άκαμπτα δομικά εξαρτήματα, καθιστώντας έτσι πολλά από τα αρχικά ξύλινα δομικά υποστηρίγματα περιττά, επιτρέποντας ακόμα περισσότερη εξοικονόμηση βάρους.



27.000 μίλια δοκιμών

Το επόμενο βήμα ήταν να δοκιμαστεί στο δρόμο το σχέδιο του συγκολλημένου τροχόσπιτου. Το πλήρως φορτωμένο όχημα ολοκλήρωσε 27.000 μίλια (43.500 χιλιόμετρα), ικανοποιώντας εύκολα τις απαιτήσεις του BS EN1645 Μέρος 1, του κύριου πρότυπου για την κατασκευή τροχόσπιτων.
Στη συνέχεια η συγκολλημένη κατασκευή υποβλήθηκε σε δοκιμές που μιμούνταν την ετήσια βροχόπτωση, και επίσης υποβλήθηκε σε ακραίες θερμοκρασίες από -40°C έως +50°C. Παρόλο που δεν ήταν ορατό κανένα σημάδι διείσδυσης νερού, οι μηχανικοί της Elddis αποσυναρμολόγησαν πλήρως την κατασκευή για να επιβεβαιώσουν ότι όλα τα στοιχεία ήταν στεγνά και δεν υπήρχαν αστοχίες σύνδεσης. Ως αποτέλεσμα, η Elddis ήταν σε θέση να εισαγάγει τη 10ετή της εγγύηση για το κέλυφος του αμαξώματος.

Οι μηχανικοί ανάπτυξης της Henkel προσφέρουν σε κάθε πελάτη την καλύτερη δυνατή υποστήριξη στην επιλογή των σωστών δομικών συγκολλητικών για διάφορα υποστρώματα. Επικοινωνήστε μαζί μας – θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Γρήγοροι Σύνδεσμοι
Πολυμέσα & Λήψεις